قصص سكس محارم امهات امي بقت شرموطتي

الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة احمد ماما, بتاريخ ‏12 مايو 2017.

  1. احمد ماما

    احمد ماما عضو مشارك
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏21 مارس 2017
    المشاركات:
    75
    الإعجابات المتلقاة:
    41
    نقاط الجائزة:
    18
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    القاهرة, محافظة القاهرة‬, مصر

    قصتي مع امي القصه ديه مش خياليه ديه حقيقه

    القصه ***

    انا احمد عندي ١٧ سنه وامي عندها ٤٥ سنه وابويا عنده ٥١ سنه ابويا طبيعه شغله بيسافر وبيجي كل سنه ٣ شهور اجازه وانا اعد مع امي لوحدنا معنديش اخوات
    انا بدأت اتفرج علي سكس من ٤ سنين وبدأت اتفرج علي سكس المحارم ابن وامه كتير ومن سعتها وانا ببص لامي نظره تانيه خالص اعرفكم عليها امي اسمها هند طيزها كبيره وطريه اوي وبتلبس لبس ديق وقمصان نوم كتير وبززها كبيره ومدوره ومبتلبسش سنتيانه خالص طبعا بقيت ابص لبززها كتير وابص لطيزها وهي نايمه اضرب عشره عليها وقلت انا لازم انكها بس معنديش الجرأه لكده في يوم كده كانت وقفه بتعمل الاكل والمطبخ ديق ف في كل مره كنت بعدي كنت بعدي ظهري قي ظهرها المره ديه وقفت زبي وعديت من وراها وزبي حك في جنب طيزها اللمين بعدين نزل في فلقه طيزها وخرج وحك في جنب طيزها الشمال يدوب عديت وامت بصالي بصه غريبه ووشها احمر اوي زي الطماطم عرفت انها حاجت وانا طبعا جت ارجع واعدي نفس الحركه حكيت زبي فيها واما نزل في فلقه طيزها ضغط بيه ضغطه بسيطه وامت خارج خالص من المطبخ دخلت اوضتي غيرت هدومي وقلتلها انا نازل اعد مع واحد صحبي وهي عرفه اما انزل مبرجعش غير بعد ٣ او ٤ ساعات ف المره ديه رجعت بدري فتحت الباب سمعت صوت اه اه اه خفيف اوي افلت الباب براحه ودخلت الاوضه عليها لقيتها رفعه قميص النوم لحد بطنها وشغاله في العاده السريه بتعتها اسمها سبعه ونص انا اعدت اتفرج لحد ما ارتعشت ونزلت لبنها ومسحت كسها وعدلت نفسها وامت خارجه امت رايح علي الباب وامت قفلو بصوت عشان اعرفها اني جيت قلتلي اعملك تاكل قولتها لا هخش انام قلتلي ماشي طبعا دخلت عمال افكر ازاي انكها فكرت اعمل زي افلام السكس واحط منوم وانكها بس مش هيبقي فيه متعه فكرت ف طريقه جديده خالص انا الاول عملت نفس طريقه المطبخ يومين كمان وزودت ضغط زبي في طيزها ومفيش حاجه كانت بتحصل غير انها كانت بتمشي وتسبني اعدي المره الي بعدها عملت نفسي رجلي وجعاني واتجزعت ودخلت المطبخ وعملت نفسي بقع وطبعا زبي واقف قمت مسكها من طيزها وامت شددها زبي ووقعت علي الارض وهي فوقيا وامت مزعقه وقايله اههههههههههههه وامت ايمه واقفه بتقول مالك مالك قولتها رجلي وجعاني اوي امت مسنداني ودخلتني اوضتي وزبي واقف زي الحديد وانا ماسك في طيزها وهي سكته لحد مدخلت علي السرير قلتلي منين الوجع قلتلها عند الحوض قلتلي لازم نحط تلج قلتها طيب هاتي التلج راحت جابت تلج قلتلها اخرجي بره عشان اقلع البنطلون قلتلي انا امك عادي قلتلها لا ووشي احمر لقيتها امت منزله البنطلون زبي وقف ادمها وهي امت منيماني وحطط التلج علي الحوج واعدت تتدعك بالتلجه في مكان الحوج وساعات اديها تغبط في بضاني قولتلها كفايه وزبي واقف ادمها وطويل طوله ١٥ سم وتخين قلتلي ماشي قلتلها لبسيني البنطلون وانا بلبس زبي خبط في وشها قلتلي لم زبك ده يبني انا امك قلتلها لوحده كده ياماما قلتلي ارتاح طبعا دخلت تنام وانا دخلت بعديها بي نص ساعه وامت ضارب عشره دخلت اوضتي وجهزت زبي اني هوقفو ابل متصحي واقلع البنطلون قلعت ووقفتو هي جت وقفت وانا برأبها لقيتها جت اعدت وحطط اديها في كسها ومسكت زبي بصت عليه كده في شهوه بس مش قدره تعمل حاجه وسبتو وخرجت دخلت اوضتها تعمل العاده السريه سبتها لحد ماخلصت ودخلت المطبخ دخلت ورها وانا قالع البنطلون بقلها صباح الخير قلتلي كل ده نوم فوق بقه امت معدي من وراها وزبي خبط في طيزها وانا راجع وحك بردو ودخل في الفلقه وضغط عليها قالت اه اه اه ورجعت لوره بطيزها واتحركت وقلتلي عدي اخلص دخلت اوضتي جت ورايا معاها تلج قلتلي يلا نام عشان الحوض يتحسن والمره ديه وهي بتتدعك كانت بتحط اديها كتير علي بضاني وتمسكو امت انا عامل حركه جريئه قولتلها براحه واتوجعت ومسكت بززها جامد عصرتهم بأيدي وهي قالت اههه بصوت عالي براحه ايه الي انت عملتو ده قولتلها انتي الي عماله تمسكي بضاني قلتلي عيب الي انت عملتو وقلتو انا امك انا كنت خلاص علي أخري امت قايم وجيت وراها زقتها علي السرير ورفعت القميص ونزلت الكلوت وكان عسلها نازل امت منزل شويه ميه من بوقي علي زبي ودخلتو ف طيزها من وره وهي تزعق وتقولي انا امك براحه براحه اه اه اه اه اه اه قلتلها اسكتي دلوقتي شوفتي انت عامله فيا ايه قلتلي انا امك خرجتو من طيزها وامت ضربها عليها جامد جت تخرج من الاوضه شدتها ولفتها وشي ف وشها امت زققها علي السرير وخرجت بززها ودخلت زبي في كسها وشغال نيك جامد وهي عيطت وتقولي انا امك يبني عيب وانا ارد اقلها طيب خدي ياماما وارزع في كسها قلتلها انا هنزل عايزاهم فين بسرعه مردتش جبتهم في كسها وهي تقولي عيب انا وامك والي حصل ده مش هيتكرر تاني ومحدش يعرف بيه طبعا دخلت تستحمي دخلت وراها قلتلي رايح فين قلتلها هستحمي معاكي قلتلي لا زقتها دخلت اعدت انا علي الاعده قلتلها اقلعي يلا قلتلي لا قلتلها يلا بدل ما انا اقلعك قلتلي يبني انا امك امت حاطط صباعي في كسها براحه قلتلي طيب طيب خلاص قلعت ودخلت البنيو دخلت وراها وجبت الصابون السايل ده وعلي جسمها واعدت ادعك فيه امت جايب زبي ودخلتو في كسها ونكتها جامد و نزلت علي بززها قلتلي ارتحت خلاص مش هيحصل تاني استحمت وخلصت وانا خلصت ابليها وخرجه بالفوطه ملفوفه قلتلها ايه رايك انا ولا ابويا قلتلي احترم نفسك تاني يوم قلعت هدومي الصبح ومشيت في الشقه عريان قلتلي انا امك والبس حاجه مش هينفع الي حصل امبارح يتكرر قلتلها طيب بس مش هلبس قلتلي طيب برحتك ودخلت المطبخ دخلت ورها وحكيتو فيها ودخلت في الفلقه واشتغلت نيك وهي امت لفه وقلتلي لا ابدا امت شددها مت اديها علي اوضه النوم بتعتي قلتلها مصي زبي قلتلي لا انا امك قلتلها يلا بسرعه مصيت فيه قلتلي طعمو وحش يااحمد قلتلها معلش لحد ما نزلت في بقها قلتلها ابلعيه قلتلي لا وتفتهم علي بطني امت شددها علي بطني وقتلتها مصيهم بالعافيه والشده مصيتهم وبلعتهم المره ديه امت قايم قلعتها وقلتها يلا اركبي علي زبي قلتلي ابدا مش هيحصل الكلام ده امت ضربها علي طيزها امت قيلالي اعد يلا عشان نخلص وامت اعد عليه قلتها امي واعدي كتير معملتش حاجه اعدت اشدها رايح جاي وهي تتوجع اه اه اه وامت لوحدها اعدت تقف وتعد قتلها عجبك قلتلي اسكت ياعرس وامت ارتعشت ونزلت وأنا نزلت في كسها وبقيت كل يوم علي الوضع
    إيه رأيكم
     

    الملفات المرفقة:

    عيسى موسى و mego.magmag معجبون بهذا.
  2. mego.magmag

    mego.magmag عضو مميز
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏27 نوفمبر 2016
    المشاركات:
    229
    الإعجابات المتلقاة:
    155
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مدينة نصر, محافظة القاهرة‬, مصر
    مش عارف ليه مش مصدق انها حقيقية
     
  3. حوي النساء

    حوي النساء عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏31 مارس 2017
    المشاركات:
    24
    الإعجابات المتلقاة:
    6
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Salé, الرباط - سلا - زمور - زعير, المغرب
    يمكن ان انيك امك
     
  4. ليلى هانم

    ليلى هانم عضو برونزي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏5 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    360
    الإعجابات المتلقاة:
    231
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    محاسبه فى شركة اتصالات مصر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    حلوووووووووووووووووووه
     
  5. Makaveli777

    Makaveli777 عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏12 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    12
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Sha'biyat Banghazi, Libya
    قصه حلـــــــوه اوي ياريتني معاكم كنت نكتها قدامك
     
  6. رضا عز

    رضا عز عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏23 سبتمبر 2017
    المشاركات:
    197
    الإعجابات المتلقاة:
    128
    نقاط الجائزة:
    43
    مكان الإقامة:
    Central Singapore, Singapore
    جميله تعالى نكني انا كمان انا بحب المص IMG_20171213_230713.
     
  7. الماجك

    الماجك عضو مشارك
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏29 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    95
    الإعجابات المتلقاة:
    12
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    تعالي رضا واتس 01158112045
     
  8. عيسى موسى

    عيسى موسى عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏8 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    171
    الإعجابات المتلقاة:
    120
    نقاط الجائزة:
    43
    مكان الإقامة:
    Center District, Israel
    حلوة ومشكور
     
    أعجب بهذه المشاركة احمد ماما
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - امي بقت شرموطتي
  1. اعشحق كس امي
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    225
  2. ramon86
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    2,415
  3. Sal
    الردود:
    2
    مشاهدات:
    7,381
  4. 1magdi magdi
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    2,889
  5. 1magdi magdi
    الردود:
    2
    مشاهدات:
    2,564
الكلمات الدليلية للبحث:
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


قصص شواذوشراميطصور سكس منقبات جامدات ممحونهقصص نيك اخرام عائليةقصص محارم سكس نساء تظرطsite:eurobookmarker.info مكوتياه يطيزي يامربربهقصص محارم خليجيبنات عربيات كل واحد تمسك طيز الاخر وبوس وركب واحضانانا عايز انيك بزازكنيك كرتون هندينيك بدوياتقصص نيك سافيتامتحررين عرب تبادل صورزوجات المنقبات تويترافلام سكس سودانيةأرقام وتساب تعارف مبادل ودياثه صور محارمقصص نيك بنت تنتاك من شابين من الخلف متسلسلهصور امهات ممحونات بدها زبصور هنتاي محجباتسكس صورزوجات متحررات تعرض اكساسها hdنيك مسخمسكس متحركتاححح انا ومحارمي اشها نيك قصص محارمقصص سكس سحاقخالاته وامه خالودا كبرةقصه ابوزب جبار وزوجه المحرومه ونيكرقص ونيك بنات سكسيات بدون ملابس koرقم شرموطة في دمشق جاهزة للنياكةقصةسكس احمدواميرة نيكصور سكس كوميديقصةجنسيةعربيةاماراتيةصورسكس بت بزازكبيرةروعةهنتاي مترجمسكس كونغ فو بانداقصة بزازها بتكبر بمجرد لمسهاصور قصص سكس كرتون اخي يحب رفع تنورتيقصص نيك سودانياتزعلان من راجلها فشخها نيك قصصقصص سكسيه هددني بسكين ثم ناكنيصورزوجتي منزليه عاريهسكس،نسوانجي،خيارhttp://vitra-sajt.ru/t1487/Xnxx termatiقصص سكس كرتون نسوانجيقصص نيك مينا وامه وزوجته واخته متسلسلةصورسكس سعادقصص سكس امى تعالج انتصاب قضيبيقحاب للعراب رمنسي عارياتنيك ولد من ولد وهونايميناطياز حريماهتزاز طيزها قصص 18قصص سكس محارم جسم مرات اخوه الرقيقهقحبنه خالتيطيازصور مطلقه عباياتكيف الحس الطيز يلسانىصور سكس فضائح منزليةقصص نيك نسوانxnxx anime love bitch yassashi onna مترجم الحلقه 4 من كارتون العروسة المهانة هنتاى the simpsons old habitsقصص نيك بنت تنتاك من شابين من الخلف متسلسلهvelamma 7قصص سكس اخت صديقيسكس كرتون ينبوع الاحلام صور مصورةديوث مصريات عبايه طيز كبير قويقصة سكس نيك جارتي ممحونه مابتشبع من الزبقصص سكس محارم ساديhttps://www.arabincest.com/f3/page-20قصه سكس ابي الهاجشيميل تلبس كلوتصور سكس مربربات عربياتسكس صافينازاه من زبك يا اخي وجعني في كسي حلوقصص هيجاناخي لاتقرب كسي انااختكمقدرش اقول لا لزب ابنيصوركس سمراليمنيهقصص نيك اخوات محارم حشمانةقصص اباحية مراتي سحاقية نيكتهم الاتنينصورسكس العمه تجلخ باصبعهاتحميل فيديو مترجم للعربية أنمي هنتاي (ابتزاز فتاة الثانوية!!) : Pet Life حلقة !!!!زوجان هايجييينقصص سكس خليجيصورنيك بنات محجباتنيك واقف طيز قال لي اعربك محارمهنتاي الاب الشيطانقصص هنتاي المصورة بالعربيةطقصص وصورسكس حموات ممحونه تتغنجاطياز مولعه مربرب سالباححح ياطيزي قصص لواطقصص سكس مراحيض جزائريةواتسآب الشام نساء مشتهيه ازبارسكس طنطا ميوكات مثيره شعبيه