قصص سكس عربي جارتي هدي

الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة Zebman, بتاريخ ‏6 نوفمبر 2017.

  1. Zebman

    Zebman عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏27 يوليو 2016
    المشاركات:
    30
    الإعجابات المتلقاة:
    15
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    انيك النسوان
    مكان الإقامة:
    الجيزة, العمرانية, مصر
    جارتي هدي
    اهلا يا جماعه ازيكو انا اسمي مصطفي عندي 19 سنه من القاهره ساكن في عماره انا وأمي
    وفي الشقه يلي فوقنا ساكنه مدام هدي عندها 42 سنه هيا وابنها محمد عنده 9 سنوات وجوزها متوفي
    ومدام هدي صديقه امي بتعتبرها زي اختها ودايما في بيتنا من ساعه ما اتوفي جوزها
    ومدام هدي MILF بكل معني الكلمه جسمها نار بزازها وكسها كأنهم مرسومين رسم
    ومن انا عيل صغير نفسي انيكها الصراحه ومش قادر اوصلها وبما انه هيا صديقه امي
    فابتعتبرني دايما كاني واحد من العيله و لو عاوزه حاجه من المحل تتصل بامي تقولها
    ابعتيلي مصطفي اروحلها انا باجبيلها الحجات من المحل و بديها لها من ورا الباب
    مابشوفش الا ايدها البيضا زي الحليب و اضافرها الملونات باحمر كنت اتمني تمسكلي زبي بيهم
    بعدين ابنها نجح من المدرسه وراح للصف الخامس اشترتلو بليستيشن جديد وهوا مابيعرفش يستعملو
    اتصلت مدام هدي علي امي قالتلها ابعتيلي مصطفي وانا كنت نايم صحتني امي وانا ماليش نفس اروح
    فاكرها عاوزه تبعتني للمحل زي دايما بعد ماصحيت غسلت وشي و طلعتلها فوق قامت فاتحه الباب كله المره دي
    وشوفتها وكان عليها حتت قميص نوم ناااااار متفصل علي جسمها وشفاف مبين مفتنها انا مقدرتش اشيل عينيا من علي كسها قالتلي مالك بتبص علي ايه قلتلها لا ولا حاجه ياخالتي هدي ائمريني عاوزه ايه من المحل ضحكت وقالتلي لا المره دي عاوزه حاجه تانيه فرحت انا فاكرها عاوزه تتناك قلتلها ائمريني ياخالتلي هدي عاوزه ايه وانا اعملك الي انتي عاوزاه
    قالتلي انا اشتريت لأبني بليستيشن ومش عارف يستخدمو ممكن توريه ازاي يشتغل انا ساعتها فقدت الامل دخلت شغلت لأبنها البليستيشن و روحت قلتلها اهو علمتو ازاي يلعب بيه ياخالتي و قمت باصص علي زبي يلي كان واقف زي الشجره ضحكت وقالتلي شكرا ياحبيبي وحلفت اني اتغدي معاهم وهما دايما بياكلو علي الارض قمت قعدت انا وابنها العلق محمد و هيا راحت للمطبخ تجيب صفره الاكل جابت الصفره و بتنزل تحطها علي الارض و اول مانزلت بانت علايا بزازها الكبار انا ساعتها زبي قام في ثانيه من منضر بزازها البيضاء الجميله و حمله صدرها لونها بامبي انا اتمنيت امسكهم شافتني وانا باصص علي بزازها ومااتكلمتش كملنا غدي و قعدنا شويه قالتلي انا عايزه انام يامصطفي ابئا تعال مره تانيه وسلملي علي ماما انا ساعتها قلت خلاص مش حانيك روحت للبيت ضربت عشره عليها وصوره بزازها مش مفارقه دماغي بعديها بكام يوم ابنها الرخم بيدق الباب فتحت لقيته هوا قالي يامصطفي شريت لعبه قديده وعاوزك توريني ازاي تشتغل انا ساعتها فرحت قلتله ماشي اطلع وانا ثانيه ولحقك دخلت لحمام حلقت شعر زبي كله ونضفته وطلعت الاوضه لبست بنطلون ضيق عشان يبين زبي وبخيت ريحه حلوه و طلعت دخلت لقيتها لابسه روب تاني ازرق طالع يجنن علي جسمها احلا من الاول وريت ابنها ازاي يشغل اللعبه وطلعت لقيت مدام هدي قاعده علي الصالون و ماده رقليها وبتلعب في شعرها وبتتفرج علي التلفزيون انا قلت دي فرصتي رحتلها قلتلها انا خلصت مع محمد ياخالتي هدي قالتلي ماشي شكرا ياحبيبي قلتلها ممكن اقعد جنبك قالتلي اه اقعد ماتتكسفش انا زي امك قعدت شويه وقلت لازم اغازلها وحده وحده عشان انيك وكانت دي اجمل فرصه ليا عشان انيكها قلتلها تصدقي ياهدي الروب ده طالع عليكي يجنن موت دا واخد حته من جسمك الحلو ضحكت وقالتلي مرسسي ياحبيبي بس هدي كده حاف قلتلها اه وضحكنا بعدين شفتها سكتت قلتلها مالك ياخالتي هدي زعلتلي من كلامي قالتلي لالا مفيش بس مفش حد قالي كلام حلو من لما مات زوجي **** يرحمو انا قلت دي الفرصه قلتلها متزعليش يا هدي انا حبقي زي زوجك واعملك الي انتي عاوزاه وجهها احمر وقالتلي لا ياحبيبي انت فهمتني غلط في حجات ماينفعش يعملها الا الجوز قلتلها لا يا هدي انا ماعدتش صغير وفاهم كل حاجه وقربت منها ورحت بايسها في بقها الصراحه طعم شفايفها زي الفراوله اول مره اذوق شفايف كده عالمهم شفتها ماقمتش باي رده فعل نزلت الحس رقبتها لقيتها زقاني وبتقلي عيب كده يامصطفي ماينفعش انت زي ابني قلتلها لا ينفع يا هدي من ونا صغير نفسي انيكك واتمتع بيكي وجسمك ده اول ما اشوفو زبي بيقف زي الحجر ونبي ياهدي خليني اتمتع بيكي وسرك حايبقي في امان وجهها احمر وضحكت قالتلي طيب استنا هنا يامصطفي اروح اشوف ابني راحت شافت ابنها وجت قالتلي بصوت خفيف الحقني للأوضه ياجوزي قعدت شويه ودخلت وراها لأوضه النوم لقيتها قالعه ملط و قاعده عالسرير و نايمه علي ضهرها و فتحه رجليها وانا شفت كسها الحلو ابيض زي التلج و لونه بامبي حلو رحت قالع ملابسي بسرعه وهيا شفات زبي واقف قالتلي يخرب بيتك يامصطفي دنتا كبرت اوي قلتلها ما قولتلك يا هدهد و رحت قاعد جنبها امصمص في رقبتها وهيا ساكته ماتتكلمش بعدين نزلت علي بزازها الحلوين و حجمهم كبير قمت بمص بزازها وارضعها بلساني وهيا عاجبها الجو وبعدين نزلت لحس لحد سرتها و جيت لكسها اول ماحطيت عليه لساني قالت اه بصوت خفيف وبدلع انا هجت وزبي قام قريب يتفجر قمت بمص في كسها و حشرت راصي بين رجليها و طلعت لساني وقعدت احرك يمين شمال في كسها ولحستو من فوق لحد تحت من كل جيها و وهيا تعيط اه اه اه يخرب بيتك يامصطفي نيكني ياحبيبي مش قادره قالتها بدلع وبصوت سكسي انا ماتحملت و نزلت علي بزازها لعبت في المني بتاعي ودهنتو علي بززها شويه وقالتلي يلا جهزلي نفسك قامت جابت منديل و مسحتلي زبي و بدت فيه مص وبتلعب في خصيتي من كل مكان وحاطه ايد علا زبي من ورا و ايد تلعب بيها في خصياتي ومصت راص زبي بس في البدايه بعدين دخلاته كله في بوقها جامد لحد ما انا رعشت وقامت تمص في بلقوه وانا حاطط ايدي علا شعرها الاصفر الذهبي و هيا تمص تمص بعدين قالتلي يلا انا مااقدر اتتحمل نيكني من كسه بقي قامت نامت علاي السرير وقالتلي تعال يا وحش و تفها مزال علي زبي وانا قمت امسح زبي في شفرات كسها وبخبطو عليه و هيا انتهت من اللحضه دي وقالت بصوت عالي دخلوو بقـــــي قمت مدخل زبي كله بلقوه جامد وهيا عيطت بصوت عالي جداا اه اه اه قلتلها اسكتي يابت ليسمعنا ابنك قالتلي ماشي وقعدت ادخل زبي في كسها بسرعه و بعدين بهدي و انيك بسرعه مره تانيه وهيا عجباها الطريقه دي وانا مزلت انيك في كسها بقوه قالتلي خلاص طلعو انا قبت اخري عايزه انزل و اول ماقالتها طلعت زبي و نزلت بوئي علي كسها عشان اشرب مياه كسها وقمت لاحس وطلعت الميه طعمها زي العسل وهيا بتصوت اححح احححح وبلعت الميه قالتلي انا انتهيت يامصطفي قلتلها طيب انا لسه رحت منيمها علي السرير علي بطنها قالتلي انت فحل بقد وضحكت وقلتلها ياهدد عاوز انيك من ورا من طيزك قالتلي ماشي بس براحه عشان اول مره انا دخلت راص زبي فقط وسعت بيه فتحه طيزها و دخلت زبي قامد وهيا بتعيط وانا بدخل وبطلع من طيزها اه اح اه بعدين طلعت زبي وقمت بخبطو علي طيزها و ضربتها بأيدي علي مكوتها او مأخرتها وهيا عجبتها قمت ضاربها تاني وتالت و هيا بتقول اه بدلع وبصوت خفيف وحنين انا زبي زاد هاج ياجماعه ولله دي احلا لحضه في حياتي قمت قالبها علي ضهرها بسرعه و مدخل زبي في كسها وبينكها قامد و بقي علي بقها و نفسها الساخن في يقي بيطلع بعدين قمت بقطع في شفايفها و انيك في كسها مع بعض هيا في اللحضه دي انتهت وكانت عايزه تنزل فا نزلت وقالتي تعال امصلك عشان تنزل حتا انت و عاوزه ادوق لبنك تاني قمت تمص تمص بحنيه و بتلعب بلسنها علا راص زبي بشكل دائري انا في اللحضه دي انتهيت وكنت عاوز انزل قلتلها حانزل قالتلي نزل يافحل اه بتغريني عشان اطلع كثر من اللبع رحت مطلعه علا بوئها و هيا بلعاه قالتلي اه سخت وطعمتو حلوه قلتلها مش احلا منك ياهدد ورحت نايم علا بزازها وقمنا بنحكي مع بعض قالتلي لا خلاص من يوم و التاني انت جوزي بقي وانا قحبتك و ضحكت قلتلها دنتي جامده بجد يا هدي ضحكت وقالتلي لازم تنيكني كل يوم بجد استمتعت بس اتمني انه يكون سر بينا يامصطفي قلتلها لا ماتخافيش ياحببتي قالت ماشي وسابتلي رقمها و اول ماينام ابنها تتصل بيا اطلعلها و انيكها واتمتع انا وهيا و كل يوم بوضعيه جديده بعدين بدا العام الدراسي الجديد ابنها يروح بال اوتوبيس الصبح يوديه المدرسه وانا اطلعلها انيكها عالصبح تبقي مالهاش كتير صاحيه وجسمها شاد و انا اتمتع بيه و كل يوم علاقتنا تزداد و بتمتع في نيكها ودي كانت قصتي مع جارتي هدي او جوزتي الجديده اتمني انها عجبتكم
     
    الشامى و mego.magmag معجبون بهذا.
  2. ghada azam

    ghada azam عضو فضي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏6 ابريل 2017
    المشاركات:
    606
    الإعجابات المتلقاة:
    2,185
    نقاط الجائزة:
    93
    الجنس:
    أنثى
    مكان الإقامة:
    القاهرة, مصر
    جميلة ومثيرة جدا جدا
     
    أعجب بهذه المشاركة كبير شهوانى
  3. كبير شهوانى

    كبير شهوانى عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏26 أكتوبر 2018
    المشاركات:
    14
    الإعجابات المتلقاة:
    4
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Alexandria, Egypt
    يهلا ممكن نتعرف
     
  4. كبير شهوانى

    كبير شهوانى عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏26 أكتوبر 2018
    المشاركات:
    14
    الإعجابات المتلقاة:
    4
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Alexandria, Egypt
    جميل جدا ممكن اتعرف بام كبيرة
     
جاري تحميل الصفحة...
الكلمات الدليلية للبحث:
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff , If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


انمي هنتاي اختي لاعقة قضيبيفي بيتنا معرص اسطوره المحارمقصص سكس نيك نساء قحاب منيوكاتقنص بلدي نسوان طيازقصص محارم عربيقصص.شراميط.عيلتناقصص نيك محارم طيزبزازعملاقةقصص شاب ممحون مغرم بمص الزبابصور شويه مزز بلدي تستاهل النيكبشم وبلحس طياز حماتي الكبيرهسكس.سعودي.محنتي.غلبتنينبك فاجرررررررر،،،،قصص سكس فيلاما وسافيتاxnxx.comقصص سكس مرت امي تربطني وتغتصبني شرموطة سودانيةﺍﻻﻡ ﺍﻟﺴﻤﻴﻨﺔ ﻣﺤﺮﻭﻣﺔ ﺍﺑﻨﻬﺎ ﻳﻨﻴﻜﻬﺎ سونيا جميع الحلقاتهنتاي الاب الشيطانقصص وصورسكس حموات ممحونه تتغنجnaruto hentai morning trainingمتناكه من بغداد تغنج فيديونيك نار في خرم الطيز انمي نار سكس هنتاي مهانةصور سكس مسيحيات علي الشواطئxxxxكس قحبه ساخنه يمنيهسكس نيك محارم انيك امي لما دوختالام تتناك من ابنها قصص مصورةنيك نار في خرم الطيز انمي نار سكس هنتاي مهانةقصص سكس مصوره نيكه من اجل هديه الی حبيبياجل صور الصرم المشقوققصص نيك بنات مشوقةسكسقصه سكس مخزنينقصص سكس حقيقيهقصاص.سكس.محرمت.انصدميت.الام.من.زب.ابنيهااخو ريم صور محارم في البيت قنص طيز اختي واميقصص متسلسله تاك طيزي وانا نايمههنتاي عاشق الامهات مترجمماما تهيج زبي و تجبرني على النيك معها في اسخن نيك عيد ميلاد الامهاتصور سكس اطياز كبيره وازبار كبيرهطياز تونسيةبدويات. مرتني. سكسشات محارمقنص اطيازقصص سكس استئجار رحمي لزوج ابنتياووووف اححححح بيعورني طلعه زبك كبير بموت مثيره نارديوث طيز كبيراريدحل لانيك اختي المتزوجهطيز مربربانا ابصق طيزك سكس مدبلج عربيصور زوجتي بدي رايكم بصراحهقصص سكس نكت اختي في طيزها في حجره بعيد عن منزلناقصص سكس اختي وثلات اخوانهاصورامي تجسسقصةسكس احمدواميرة نيكصورسكس شرموطات بالفيزون الضيققصتي مع طيزامي النائمةنيك اختىصور سكسي نيك طيز مص كسها ليبية حلوووووووسكس اغررررxnxxانمي المواقع البديلة لي xnxxجننتني ارحمني واعربنيكسي وطيزي جاهز للنيك بالصور لعيونكم القحبهاخت تنيك اخوها من فوقهمحارم في البيتقصص بنات مشعره شهوانيه لاتشبع من السحاق 2014قصص جنس انمي اخي يحب رفع تنورتيقصص سكسيههنتاي عمتي عاهرة الجميعقصص اباحية متسلسلة انا ومينا وامه واخته وزوجتهموقع Y3DF